Obavijest – Upis (predupis) djece u 1. razred OŠ Ivana Tišova, Viškovci u 2024./2025. školskoj godini
Poštovani roditelji budućih učenika 1. razreda,
Od ove godine upisi u 1. razred provodit će se elektroničkim putem preko aplikacije E-upisi ( https://osnovne.e-upisi.hr/ ). Prijava na aplikaciju će se vršiti od 22. veljače 2024. do 31. ožujka 2024. godine preko portala e-Građani.
Roditelji prijavu u sustav e-Građani vrše osobno. Oni roditelji koji nemaju mogućnost prijave u sustav trebaju se javiti školi koja će upis izvršiti umjesto njih.
Molimo roditelje da svakako pročitaju Plan upisa djece u prvi razred osnovne škole za 2024./2025. školsu godinu, koji se nalazi u prilogu obavijesti.
Županijsko Natjecanje mladih tehničara
20.3.2024. održano je županijsko Natjecanje mladih tehničara na kojemu je sudjelovalo osam učenika naše Škole.
Iz petog razreda sudjelovala je učenica Iva Krnjić u kategoriji Maketarstvo i modelarstvo (15. mjesto).
Iz šestog razreda sudjelovala je učenica Matea Vlajčić u kategoriji Graditeljstvo (10. mjesto).
Iz sedmog razreda sudjelovali su Karlo Vlajčić u kategoriji Strojarske konstrukcije (10. mjesto) i Andrea Kmet u kategoriji Obrada materijala (14. mjesto).
Iz osmoga razreda sudjelovali su Iva Tavić u kategoriji Fotografija (5. mjesto), Josipa Krnjić u kategoriji Modelarstvo upotrebnih tehničkih tvorevina (14. mjesto), Mateo Sklizović u kategoriji Elektrotehnika (6. mjesto) i Emanuela Mutaja u kategoriji elektronika (10. mjesto).
Čestitamo učenicima i mentorici Viktoriji Vranešić na postignutom uspjehu!
22.3. Svjetski dan voda
Doživite proširenu stvarnost
Proširena stvarnost (augmented reality, AR) predstavlja tehnologiju koja spaja digitalni svijet s fizičkim okruženjem, omogućujući korisnicima da vide virtualne objekte i informacije u stvarnom vremenu. Evo nekoliko ključnih aspekata o nastanku, primjeni i obrazovnoj upotrebi proširene stvarnosti:
- Nastanak proširene stvarnosti:
- Tehnologija proširene stvarnosti razvijala se kasnije od virtualne stvarnosti zbog većih i složenijih tehničkih zahtjeva.
- Ključne komponente AR sustava uključuju senzore, kamere, prikazivače i algoritme za praćenje i poravnanje virtualnih objekata s fizičkim okruženjem.
- Definicija i karakteristike proširene stvarnosti:
- Proširena stvarnost omogućuje miješanje stvarnog i virtualnog svijeta.
- Karakteristike uključuju prostorno poravnanje i miješanje slike kako bi se virtualni objekti prikazali u stvarnom okruženju.
- Primjena proširene stvarnosti:
- Obrazovanje: AR može poboljšati učenje kroz interaktivne lekcije, virtualne eksperimente i prikazivanje kompleksnih koncepta.
- Medicina: Kirurzi koriste AR za navigaciju tijekom operacija.
- Turizam: AR vodiči omogućuju obogaćeno iskustvo turistima.
- Marketing i oglašavanje: AR se koristi za interaktivne kampanje i prikazivanje proizvoda.
- Primjena u obrazovne svrhe:
- Virtualni eksperimenti: AR omogućuje učenicima da istražuju znanstvene koncepte kroz simulacije.
- Povijest i kultura: AR može oživjeti povijesne događaje i kulturne spomenike.
- Geografija: Učenici mogu istraživati svjetske lokacije kroz AR aplikacije.
- Umjetnost i kreativnost: AR potiče kreativnost učenika kroz interaktivne projekte.
- Prednosti i nedostaci proširene stvarnosti:
- Prednosti: Interaktivnost, bolje razumijevanje, motivacija učenika.
- Nedostaci: Tehnički izazovi, potreba za odgovarajućom opremom, mogući negativni utjecaji na zdravlje.
Ukratko, proširena stvarnost ima ogroman potencijal u obrazovanju, potiče inovativnost i omogućuje učenicima da stvaraju, istražuju i uče na nov i zanimljiv način koje je omogućeno učenicima naše škole u okviru projeta Škola budućnosti u kojemu sudjelujemo već četvrtu godinu.
Kako biste naučili više o VR, XR i AR pročitajte: ovdje, ovdje, ovdje, ovdje, ovdje, ovdje ili ovdje.
Posjet Đakovu
Učenici su nižih razreda 7.ožujka u pratnji svojih učiteljica bili na terenskoj nastavi u Đakovu.
Prvo su posjetili Gradsku knjižnicu i čitaonicu gdje su se upoznali s prostorom knjižnice i građom te uživali u humorističnoj priči Tepih na ražnju i jezičnim igrama koje su im priredile knjižničarke.
Nakon toga, u Centru za kulturu, pogledali su predstavu Petar Pan koju je izvelo Dječje kazalište Ivana Brlić-Mažuranić. Zanimljiva je to priča o dječaku koji nije htio odrasti poznata svima nama.
Bio je to ugodan i poučan dan za sve.
Što je za mene važno u komunikaciji?
U srijedu, 28.veljače, za naše je osmaše i sedmaše održano predavanje i radionica o asertivnoj komunikaciji koje je održala mag.com. Katarina Horvat, komunikacijska savjetnica i suradnica za odnose s javnošću.
Predavanje je dio projekta “Razgovor ugodni naroda školskoga”, preventivni projekt koji se bavi unaprjeđenjem znanja iz područja komunikacije. Projekt je namijenjen roditeljima, nastavnicima, stručnim suradnicima i učenicima viših razreda škole, a sudjeluju naša škola i Osnovna škola Đakovački Selci.
Prvo predavanje za učenike imalo je cilj osvijestiti važnost komunikacije, znati kako se zauzeti za sebe, ali i prepoznati stav sugovornika, uspješno i jasno se izražavati te prepoznati emocionalnu reakciju i upravljati konfliktom.
Učenici su rado sudjelovali u radionici. Veselimo se novim predavanjima u nastavku Projekta.
Dan ružičastih majica
Obilježili smo Dan ružičastih majica.
Posljednje srijede u veljači svake se godine obilježava Dan ružičastih majica kako bi se osvijestio problem vršnjačkog nasilja, to jest, osvijestila potreba za pravilnom komunikacijom, mirnim rješavanjem sukoba, nenasiljem, empatijom i razumijevanjem različitosti. Ideja potječe iz Kanade još iz 2007.godine; kampanja koja je nastala u svrhu podrške maltretiranom dječaku.
Nošenjem ružičaste majice promičemo poruku tolerancije i uključivosti.
15. Državno natjecanje u poznavanju prometnih propisa
Na 15. Državnom natjecanju u poznavanju prometnih propisa za učenike osnovnih škola Prometna učilica sudjelovali su učenici od 2. do 8. razreda naše škole.
Škola je osvojila 15. mjesto u konkurenciji u više od 500 osnovnih škola u RH. Učenica Leoni pohvaljena je za postignut uspjeh, a mentorica Viktorija nagrađena je plaketom Prijatelj djece u prometu.
Školski odbor: Odluke
- Odluke_s_13._sjednice_SO_OS_Ivana_Tisova
- Odluke_s_14._sjednice_SO_OS_Ivana_Tisova
- Odluke_s_15._sjednice_SO_OS_Ivana_Tisova
- Odluke_s_16._sjednice_SO
- Odluka_sa_17_sjednice_SO_OS_Ivana_Tisova_21_prosinca_2022
- Odluka_sa_18_sjednice_SO_OS_Ivana_Tisova_27_sijecnja_2023
- Odluka_sa_19.__sjednice_SO_23._ozujka_2023._OS_Ivana_Tisova
- Odluka_s_20._sjednice_SO
- Odluke_s_21._sjednice_SO
- Odluke_s_22._sjednice_SO
- Odluke_s_23._sjednice_SO
- Odluka_s_24._sjednice_SO
- Odluke_s_25._sjednice_SO
- Odluka_s_26._sjednice_SO,
- Odluke_s_27._sjednice_SO
- Odluka_s_28._sjednice_Skolskog_odbora
- Odluka_s_29._sjednice_SO
Školski odbor: Pozivi
- Poziv_za_13._sjednicu_SO_OS_Ivana_Tisova Poziv_na_14._sjednicu_SO_OS_Ivana_Tisova_11_listopada_2022
- Poziv_za_15_sjednicu_Skolskog_odbora_OS_Ivana_Tisova_3_studenoga_2022
- Poziv_na_16._sjednicu_SO_OS_Ivana_Tisova_22_studenoga_2022
- Poziv_na_17_sjednicu_SO_OS_Ivana_Tisova_21_prosinca_2022
- Poziv_na_18__sjednicu_SO_OS_Ivana_Tisova_27_sijecnja_2023
- Poziv_za_19._sjednicu_SO_OS_Ivana_Tisova_23._ozujka_2023.
- Poziv_za_20._(telefonsku)_sjednicu_SO_14._lipnja_2023.
- Poziv_za_21._sjednicu_SO_13._srpnja_2023.
- Poziv_za_22._sjednicu_SO_4._listopada_2023.
- Poziv_za_23._sjednicu_SO_OS_Ivana_Tisova_26._listopada_2023.
- Poziv_na_24.__sjednicu_SO_OS_Ivana_Tisova
- Poziv_na_25._sjednicu_SO_OS_Ivana_Tisova_26._02._2024.
- Poziv_na_26._sjednicu_SO__27_ozujka_2024
- Poziv_na_27._sjednicu_SO_(telefonska)_24.4.2024
- Poziv_na_28._sjednicu_SO_OS_Ivana_Tisova_17.5.2024